Detta vädret ger mig mardrömmar!!

Som ni intelligenta svenskar kan se på den fina rubriken (och på bilden som inte ville ladda för den delen!) så är vädret inte så inbjudande (utbjudande borde det väl heta, man går ju ut, inte in!!?) denna söndag!! Men detta uttalande till trots så måste den i denna stund inte så lyckliga människan, som är jag i detta fallet, gå ut iallafall och åka den 60 min långa resa till HÄSSELBY där jag tränar (jag använde stora bokstäver för att jag tycker att det är ganska onödigt att jag måste träna i HÄSSELBY när jag bor i TYRESÖ!! Till följd av detta beger jag mina steg mot den inte så jättefina busshållplatsen för att sätta mig ner och vänta på den inte heller så jättefina bussen! Men med mitt vanliga söndags-IQ så har jag glömt busskortet hemma och måste därför springa det fortaste jag kan hem och hämta mitt blåa "jättefina" busskort, springa tillbaka till den fortfarande inte så jättefina busshållplatsen. Sedan visar jag upp mitt busskort för sen tjocke, arge och säkert inte gifta busschauffören (denna avancerade observation gjorde jag bara genom att kolla på den fule busschaufören, skillsig jag är va!?)!! nu är det bara att vänta på att en timme ska gå så att jag kan komma fram till HÄSSELBY och kan träna!! (:) (med denna egenkomponerade smiley kanske ni inte förstår vad som menas med men jag kan upplysa er om att det föreställer en glad gubbe som ler från två olika håll!! (:) )

Hälsningar Anton!! (:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0