Presentation!! (Anton)

Ja!! (varför skrev jag det!?) Nu ska detta alltså vara en presentation om mig; Anton Strömberg!! (vad man skriver i en sådan här presentation vet jag inte riktigt men jag får ta det som jag har!!........?) Jag är 13 år och går i sjuan (det kanske man förstår när jag säger att jag är 13!?) i vittra i sjöstaden som ligger som man hör i Hammarby sjöstad! Jag har nästan toppbetyg och älskar att baka för att slicka smeten!! Jag har gått på gymnastik sedan 6 år tillbaka och har ännu inte "givit upp hoppet" om att en dag bli en elit-gymnast!! Jag spelar även lite piano (märk ordet liteee!) och har nyligen startat min karriär som duktig fotograf och till följd av detta startat en fotoblogg med min kompis Katja!! Vi två är båda lite smått galna och har nog med humor, seriös som oseriös, rolig som tråkig och har känt varandra i en evighet (även om det bara är drygt ett och ett halvt år så känns det iallafall som en evighet!!) och hoppas att vi får känna varandra i en evighet till!!

Nu när ni har läst min självbiografi och förhoppningsvis Katjas också så vet ni också förhoppningsvis lite mer om oss båda!!

//Anton den bäste!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0